KLIENCI B2B ZAPRASZAMY DO KONTAKTU INDYWIDUALNIE
Sklep@cleanmyworld.pl
KLIENCI B2B ZAPRASZAMY DO KONTAKTU INDYWIDUALNIE
Sklep@cleanmyworld.pl
Zadzwoń: +48 662 012 179
BEZPŁATNA DOSTAWA NA TERENIE POZNANIA PRZY ZAMÓWIENIU POWYŻEJ 290 zł

Polityka Zwrotów

  1. Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni.
  2. Termin odstąpienia od umowy o którym mowa powyżej rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
  3. Odstąpienie może zostać zrealizowane poprzez przekazanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do Sprzedawcy przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa powyżej.
  4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać przekazane pisemnie na adres korespondencyjny Sprzedawcy, poczty elektronicznej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego Załącznik 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. W razie odstąpienia od umowy przez Konsumenta umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań wobec Sprzedawcy. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca potwierdził jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  6. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy ponosi Konsument.
  7. Konsument jest zobowiązany dokonać zwrotu towaru niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie rzeczy Sprzedawcy przed jego upływem.
  8. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta, jeżeli jakiekolwiek płatności zostały dokonane przez Konsumenta ich zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 14 dni od dnia otrzymania stosownego oświadczenia Konsumenta przez Sprzedawcę, tym samym kanałem, którym Kupujący dokonał płatności, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu płatności. W każdym przypadku Konsument nie ponosi kosztów zwrotu płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych przez Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Koszty dostarczenia towaru podlegają zwrotowi Konsumentowi jedynie do wysokości kosztu najtańszego zwykłego sposobu oferowanego przez Sprzedawcę. Wszelkie dodatkowe koszty wynikające z wyboru przez Konsumenta innego sposobu dostarczenia ponosi Konsument.
  10. Warunkiem odstąpienia od umowy jest zwrot towaru który: nie jest uszkodzony, jest kompletny, oraz w przypadku butelek puszek nie był otwierany. 
 

Dokumenty Współobowiązujące:

1 – Polityka Prywatności

2 – Regulamin sklepu

3 – Polityka zwrotów

Koszyk

0
image/svg+xml

Brak produktów w koszyku.

Continue Shopping